۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

احمدی نژاد ، فیل تر ، جیش و ان پی تی


همانی که فکر می کردم اتفاق افتاد . فیل تر شدم ! دور از انتظار نبود . البته گویا بیرون از ایران هنوز می شود بدون فیلتر دید . به هر حال فعلن سعی می کنم آدرس را تغییر بدهم . تا آن وقت این را داشته باشید که احمدی نژاد گفته که غربی ها برایِ مذاکره باید کلی شرایط قبول کنند از جمله اعلامم رسمی پذیرش ان پی تی . . . « مذاکره کننده گان باید بیش از مذاکرات نظر خود را درباره یِ بمب هایِ اتمی در اختیار رژیم صهیونیستی اعلام کنند . . . هدف و منطق خود از مذاکره را به طور شفاف توضیح دهند . . . »
البته خیلی هم غیر منطقی نیست . وقتی ما دست بالا را داریم چرا شرط ها را ما تعیین نکنیم ؟! از جمله مثلن این که : مذاکره کنندگان باید قبل از شروع جلسه حتمن جیش کنند . دست هاشان را با آب و صابون بشورند . از والدین شان رضایت نامه بیاورند . معدل دوره ی پیش دبستانی شان کمتر از 19 نباشد . بیش از خواب مسواک بزنند . ناخن های دست و پاشان کوتاه باشد . مویِ سرشان را با نمره یِ 4 کوتاه کنند و غیره و ذالک !

در ضمن دیروز ششم تیر ماه بود . خب که چه ؟ خب که این که 39 ساله شدم . حالا می رویم که داشته باشیم مرز چهل سالگی را ! تولدم مبارک !

۲ نظر:

rahgozar گفت...

آقا مبارک مبارک !
باید با دسته گل خدمت میرسیدیم ،البته ۲ تا دسته گل یکی برای عرض تبریک نزدیک شدن به مرز ۴۰ سالگیتون ،یک دسته گل هم برای فیلترشدن وبلاگ این روزا تبریک داره جدا ...
موفق و سبز بمانی برادر ۳۹ ساله ما

ناشناس گفت...

استاد تولدتون مبارک
سالهای شاد و با ارامشی را براتون ارزومندم
با احترام
پانته ا